Viel me tegen

Petra Wiggers 20 juni 2019
Ik had me van "Moord op de moestuin" heel iets anders voorgesteld. Ik vond het verhaal erg vergezocht.
Judith, Thijs, haar zus Cora met echtgenoot zoeken voor de zomer voor 3 maanden een onderkomen. Liefst een boswachtershuisje, mede om Thijs, die een hartaanval heeft gehad, weer op de been te helpen en Judith weer wat ruimte voor zichzelf te geven.
Op zoek naar het zomerhuisje komen ze dan "toevallig" weer oude vrienden tegen die het boswachtershuisje verhuren.Zelf wonen deze vrienden in het grote huis op het landgoed wat al heel veel jaren in bezit van de familie is. Ik vond dit wel heel erg toevallig.
Op het landgoed worden volkstuinen verhuurd waar Judith er nog dezelfde dag één van huurt.
Op de volkstuinen wonen bijna allemaal vreemde personen die allemaal een rol spelen in het verhaal.
De moord wordt wel pas aan het einde helemaal opgelost, maar je wordt helemaal in de richting gestuurd.
Geen boek dat ik verder zou aanbevelen.
Ik vond het geen spannend boek. Er zaten wal leuke elementen in. Ik heb het boek uitgelezen, maar ik zal het zeker niet aanbevelen.

Meer recensies van Petra Wiggers