Wat leuk dit

Pieter van Zwieten 13 oktober 2016
Een onbekende auteur en titel. Ik dacht: laat ik mijzelf eens verrassen. En dat is beslist gebeurt met dit boek. Het verhaal steekt slim in elkaar. Er wordt je al vrij snel een goed probleem voorgelegd die je tot op de laatste pagina in de ban houdt. Het gaat om zes vreemden die een magisch strafteken op hun hand krijgen. Ze hebben een week de tijd om iets goeds te doen, waarna het teken zal verdwijnen. Lukt hen dit niet dan gaan ze simpelweg dood. Uiteraard klinkt iets goed doen makkelijker dan het is. De labyrintwereld helpt niet echt mee, of toch wel...? Naarmate de pagina's omvliegen, ga je jezelf op 3/4 van het boek toch afvragen of het allemaal wel zal lukken. Of dat zo is moet je zelf maar lezen. Leuke setting, leuke fonsten, vernuftige details, laagdrempelig, vloeiend geschreven. Tip van mij

Meer recensies van Pieter van Zwieten