Wil je gezond verder, lees dan dit boek!

Pioen 16 juli 2019
Marjolein Dubbers is er, na een burnout, in geslaagd vitaliteitscoach te worden, fit te worden en een goed en gedegen boek over voeding te schrijven. Knap!
Het boek is geschreven voor vrouwen, omdat nogal wat voeding te maken heeft met onze hormoonhuishouding. Ik was verbaasd wat dit boek met me doet. Het klopt voor mijn gevoel helemaal en is ook grotendeel onderbouwd met feiten.
Verder denk ik dat mannen, vooral die met overgewicht, veel aan dit boek kunnen hebben, Het zorgt voor een denkomslag, zonder dat je meteen op dieet gaat. Marjolein pleit ervoor dat je meer en meer groenten aan je menu toevoegt en schadelijke voedingsmiddelen gaat minderen. Dat zal veel vrouwen wel aanstaan!!!

Meer recensies van Pioen