Heerlijk, geweldig boek!

Pooja Baldew 19 maart 2018
Dit boek was heerlijk om te lezen, ik heb er echt van genoten. De schrijfstijl van Colleen is zo heerlijk om te lezen en ik raad dit boek aan iedereen aan. Jong en oud het boek is voor iedereen geschreven. Het verhaal is heel leuk en meteen als je boek leest heb je zin om verder te lezen. Ik had dit vooral met dit boek en ik kon niet stoppen om te lezen. Ik nam het boek overal naartoe om het maar uit te lezen. Toen ik las waar dit boek over ging, kon ik niet wachten om het te lezen en mijn verwachtingen waren hoog.

Het boek gaat over Lily en zij wordt verliefd op Ryle een neurochirurg. Ryle is een tikje arrogant, heel koppig, maar hij is ook gevoelig man en bovendien dol op Lily. Ze zijn dol op elkaar en gelukkig, de relatie doet Lily denken aan een haar eerste liefde, Atlas. Maar daar wilt ze niet meer aan denken, tot hij plots weer in haar leven verschijnt en haar nieuw opgebouwde leven in gevaar brengt en alles verpest. Lily doet er alles om ervoor te zorgen dat het verleden niet herhaald wordt.

Wat ik ook heel leuk vind aan dit boek is dat de personages in het boek goed zijn beschreven en dat je als lezer toch wel naarmate je verder leest meer weet te komen over de personages. Het boek was spannend, omdat je vooral wilt weten wie Atlas is en wat er met gebeurd is en wat er gaat gebeuren tussen Lily en Ryle.

Het boek is heel mooi geschreven, ik heb meerdere boeken gelezen van Colleen Hoover en dit boek is toch wel één van mijn favorieten boeken die ik tot nu toe van haar heb gelezen. Dit boek vond ik zo leuk om te lezen, dat ik het ook in één keer uit heb gelezen. Ik was zo hooked aan het boek en heb het boek meteen aan mijn vriendin gegeven als aanrader, en ik raad dit boek aan jullie aan! Dit boek is echt geweldig.

Meer recensies van Pooja Baldew