Heerlijk avontuur in de Kit Guardner serie.

Dit is alweer het vierde deel van Interstellair Detective Kit Guardner. In dit deel gaat ze op zoek naar haar verdwenen moeder Fay Guardner. Zo begint een avontuur waar Kit wordt opgejaagd en achtervolgd over de gehele bekende universum. Zal ze ooit haar moeder vinden...

Kay weet wederom een spannend verhaal neer te zetten vol vaart en actie. Bij dit deel is het handig om de voorgaande delen te hebben gelezen. Kit komt personages uit voorgaande delen tegen en komt op plekken die ze heeft aangedaan in de vorige delen. Maar dat geeft juist een pret van herkenning voor mij.
Dit is een echt Kit boek geworden. Een verhaal die lekker weg leest, spannend is en eindelijk een langverwachte antwoord geeft op 1 vraag. Wat is er gebeurt met haar moeder.

Dit boek is een aanrader als je van een wervelend SF verhaal houdt vol spanning en actie, een reis langs vreemde oorden en wonderlijke wezens. Dit boek is minder voor mensen die graag een uitgebreid en complex verhaal willen, want dat zijn de Kit verhalen zeker niet. Het is lekker leesvoer, maar verwacht geen diepzinnige personages en complexe verhaallijnen. Het is pulp van de hoogste orde. Maar wel lekkere pulp. Van mij krijgt dit boek een dikke 3.5 sterren en hierdoor afgerond naar 4 sterren.

Meer recensies van Princess Marcella