Mooi vervolg op Een schip van bloed en barnsteen

Begin 15de eeuw. Jord en Nadia hebben een leven opgebouwd in de oude stad Novgorod. Als hun baby wordt ontvoerd om Byzantium te redden van de ondergang volgt een wonderlijke jacht op de ontvoerder in de Andere Wereld.

Tais zet een wonderlijk verhaal neer. Het is boeiend en spannend. Het wonderlijkste aan het verhaal vind ik als ze belanden in de Andere Wereld. Dit is echt een gevoel van Sense of Wonder. Zoveel mooie beelden schept hij in dit gedeelte. Hierdoor had hij bijna 4 sterren verdient, maar door het einde, wat toch het zwakke gedeelte is van het verhaal room ik het af naar 3 sterren.

Dit boek is een aanrader als je van wonderlijke en fantasierijke verhalen houdt.

Meer recensies van Princess Marcella