Het was oké

Priscilla 17 december 2018
Vanaf het begin was ik gelijk geïnteresseerd, de titel trok gelijk mijn aandacht maar toch miste ik wel de spanning. Het is een thriller maar persoonlijk vind ik dit niet. Ik zou eerder young-adult zeggen.

De personages boeide me wel heel erg en de korte hoofdstukken zijn ook heel fijn, je leest het dus zo uit. Al snel kom je er achter dat er meerdere dingen niet kloppen. Tijdens het lezen had ik soms ook wel medelijden met Korede.

Als je het boek openslaat word je gelijk in een moordzaak mee gezogen. Het is letterlijk net gebeurd en er is gelijk al paniek. De hoofdpersonage is Korede de zus van Alooya. Alooya is knap en Korede niet. Als Korede verliefd wordt op haar collega en Alooya hem leert kennen, is Korede jarloers. Haar zusje heeft een geheim en Korede weet daar alles van. Wie moest ze beschermen? Kies ze voor haar zusje of voor haar Tade haar knappe collega waar ze al een tijdje verliefd op is.

Ik vond het ook leuk dat er flashbacks in het verhaal zitten, zo leer je de personages beter kennen en zo weet je wat er toen die tijd is gebeurd.

Ik geef dit boek 3 sterren omdat ik het een heel leuk boek vond, korte hoofdstukken, je leest het dus snel uit. Wel vond ik het vervelend dat er woorden instaan die ik niet begreep en die niet uitgelegd werden. (dit waren niet Nederlandse woorden) Ik kan me daar dan best wel aan irriteren, ik heb namelijk geen zin om elk woord op te zoeken.

Meer recensies van Priscilla