Smaakt naar meer

Puck Vermeulen 23 november 2014

Een prachtig debuut van Bianca Nederlof. Het verhaal is spannend, actueel en houdt de aandacht wel vast.

Een moeder raakt haar zoon kwijt in de drukte van een Sinterklaasintocht, als er paniek uitbreekt. Waarom blijft het kind spoorloos? Als hij zou zijn opgevangen door een vreemde, zou hij dezelfde dag toch terug moeten keren? Maar dat gebeurt niet.
Moeder moet in haar verleden gaan graven om te bezien of daar wellicht een motief ligt voor deze verdwijning. Gelet op haar achtergrond is dat niet zo'n rare gedachte! Of heeft de vrouw met de bijzondere gave gelijk en is Nick verdronken?

Ik vond het extra leuk om het boek in deze tijd te lezen, aangezien Sinterklaas net vorig weekend in Nederland is aangekomen.
Meteen 3 sterren voor je debuut van een kritische lezer, dat vind ik helemaal niet gek.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar wat Nederlof nog meer voor ons in petto heeft.

Meer recensies van Puck Vermeulen