Recensie Zeemeermin

Puck Vermeulen 22 juni 2010
Wooow. Wat een rollercoaster is dit verhaal zeg. Zowel in spanning als in emoties. Läckberg weet ieder boek toch weer te verrassen.
Natuurlijk is het wel weer Erika die de 'missing link' vindt en is Mellberg nog steeds de gebruikelijke niet-leidinggevende. Maar het verhaal, de uiteindelijke dader, de achtergronden: alles is fenomenaal.
En het einde. Ik was er zo benieuwd naar, omdat iedereen hierover schreef en riep dat deel 7 snel moet komen.
Ik kan het alleen maar onderstrepen: het lijkt al een verrassend einde en dan komt er nóg een (schokkender) verrassing bovenop. Het woord cliffhanger komt niet eens in de buurt van de omschrijving hoe dít boek eindigt.
Kom maar door met de vuurtorenwachter; deel 7 van deze serie, mevrouw Läckberg. En kom vooral in Nederland signeren!!!
5 duimen, zonder meer!

Meer recensies van Puck Vermeulen