Recensie Jetset

Puk 01 juli 2011
Ik wilde graag een 'hersens-op-nul-boekje' lezen, dit boek leek daar uitermate voor geschikt. Het resultaat was echter dat ik me enorm heb geergerd aan de overdreven snelle/moderne schrijfstijl met her en der platte/grove beschrijvingen van seksuele handelingen (of ik ben gewoon te preuts, dat zou ook nog kunnen). De ontknoping was werkelijk zo makkelijk - je gaat haast denken 'ja maar zo kan ik het ook'. Afijn, ik heb gekregen wat ik vroeg, maar er dus niet van genoten. Ik had ook beter moeten weten.....
Ik vond trouwens juist de introductie van personen het leukst aan het hele verhaal. Ik denk omdat me dat het meest doet denken aan de detectives die ik vroeger las (Agatha Christie met name was vroeger favoriet)

Meer recensies van Puk