Verrassend!

Rachel van der Lee 10 mei 2018 Auteur
Het verhaal is al snel duidelijk, ik bedoel niet te zeggen dat de ontknoping duidelijk is. Toch stond ik op een punt om het boek aan de kant te leggen, tot ik in de gaten kreeg waarom het verhaal langdradig leek.
Het wordt op een bijzondere volgorde verteld. Het is opletten geblazen en je moet het hoofd erbij houden. Extra ingewikkeld is het feit dat het boek in de ik vorm is geschreven. Ik denk als je er niet van houdt, dat je er geen touw aan vast kunt knopen. Toch ontrafelt het geheim zich heel langzaam en vond ik het einde uiteindelijk heel verrassend! Het had hier en daar in mijn ogen iets korter gekund. Toch uitgelezen! Omdat het op een bijzondere manier uiteengezet is.

Meer recensies van Rachel van der Lee