Niet slecht, maar zeker ook geen aanrader

Om eerlijk te zijn vond ik het verhaal niet slecht in elkaar zitten, maar ik zou mensen het boek zeker niet aanraden om te lezen. De schrijver van het boek is ook bekend als schrijver van poëzie en dit merk je zeer goed in het boek. Vaak wordt er gebruik gemaakt van woorden en bepaalde structuren van zinnen die eerder thuis horen in een gedicht in plaats van een boek
Een groot deel van het boek speelt zich ook af in het verleden, maar het is niet altijd even goed aangegeven of men nu zit te spreken over het heden of het verleden wat het verhaal weer een stapje moeilijker maakt om te begrijpen en te volgen.

Als je iemand bent die ook genoeg heeft met een verhaal één keer te lezen, denk ik dat dit boek ook niks voor jou gaat zijn. Er wordt zo een speciaal taalgebruik gehanteerd en het verhaal is, voor mij toch, zo moeilijk te volgen dat je het boek zeker twee of drie keer moet gelezen hebben om het helemaal te begrijpen.