Prachtig boek met veel extra's

RBogerd 02 juli 2019
Cover
De cover is prachtig met een gebroken kroon op erop, het verhaal zal duidelijk maken waarom! Ook de kleurkeuze van het paars is naar mijn mening geweldig gekozen.
Samenvatting
Dit boek bevat vele korte verhalen. Een gaat over de relatie tussen Mare en Cal en wat zijn moeder ermee te maken heeft. Een andere over Evangeline en Farley, waarbij de Evangeline uitgebreid aan bod komt. Dit moet je zelf gaan lezen omdat ik geen spelbreker en pretbederver wil zijn.
Mijn mening
Het is een boek met veel korte verhalen, dit maakt het interessant. De inhoud gaat over onderlinge relaties, drama’s, moeilijke beslissingen en politiek. Het kwam bij mij over als een boek dat met liefde gemaakt is door de schrijfster.
Conclusie
Het boek is aangevuld naast de verhalen met als extra een organogram, landkaarten, geweldige notities en tekeningen. Het lezen in het Engels moet je wel liggen, is dit geen probleem, dan zal ik zeggen ga ervoor. Het mag dan een dik boek zijn , maar het leest wel gemakkelijk door. Mocht je de vorige boeken niet gelezen hebben, dit boek kan je lezen zonder de eerdere, wees wel gewaarschuwd hier komen spoilers in voor betreffende de vier andere boeken.

Meer recensies van RBogerd