Herkenning

Rebecca 28 november 2017
Een mooi boek wat meer inzicht geeft over ass en ADHD een boek wat laat zien hoe het is om anders te zijn. En dan ook nog een combinatie.

Het boek gaat over Josine die haar levensverhaal vertelt. Met een stukje kennis op het gebied van autisme. Het geeft inzicht in het leven met een beperking en geeft goed weer wat het inhoudt. Als je meer wilt weten over autisme is dit een aanrader.

Ieder mens is uniek en het boek opent je ogen en verteld hoe het is om anders te zijn. Het is op een goede manier geschreven. Duidelijke tekst en een goed levensverhaal wat andere mensen met autisme zeker helpt. Ook ik heb met me ass veel aan dit boek gehad en dit laat zien dat ik niet de enigste ben die op latere leeftijd hulp kreeg of accepteerde. Helaas is het vandaag de dag nog steeds lastig om het te erkennen en mensen op een goede manier te helpen. Helaas wilt nog niet iedereen het accepteren.

Meer recensies van Rebecca