Vervolg

Rebecca 13 juni 2018
Toen ik in dit boek begon had ik het anders verwacht, ik had verwacht dat Maxon en America in de hoofdrol zouden spelen maar dat bleek niet waar te zijn. Het verhaal gaat 10 jaar verder door als Maxon en America getrouwd zijn en kinderen hebben.

het was een verassend verhaal en een mooie opvolger van de trilogie. ook al zou het na het derde deel gestopt zijn was dat ook prima geweest. Al ben ik stiekem blij dat het verhaal doorgaat nu op naar deel vijf de kroon.

het verhaal gaat over prinses Eadlyn die de troonopvolgster is. Al gaat niet alles zoals de bedoeling was na het derde deel is er veel veranderd in Illea. ze hadden gehoopt ten goede van de wereld maar niets is minder waar. Eadlyn houdt net als haar vader een selectie met 35 kandidaten niet voor zichzelf maar voor haar ouders. ze heeft belooft het drie maanden vol te houden en ziet de selectie als werk. toch begint ze de smaak te pakken te krijgen. Het gaat niet altijd goed met haar de kandidaten en de familie.

Meer recensies van Rebecca