Moeder en dochter band

Rebecca 14 maart 2019
Daisy de dochter van Catriona en Richard voelt zich al weken niet lekker. De huisarts kan niets vinden en vraagt zich af of ze wel echt ziek is.

Cat is overtuigd dat er iets aan de hand is. Ze gaat naar een andere arts die wel luistert. Maar hij heeft zo zijn eigen ideeën over haar ziekte.

Vanaf dat moment veranderd haar leven in een hel. Ze heeft het idee dat ze in de gaten word gehouden. Ze is bang dat haar verleden dat ze verborgen heeft gehouden tegen haar word gebruikt zal worden als het aan het licht komt.

Een radeloze moeder die dacht ik in het begin aan het overdrijven was, maar hoe verder het verhaal vordert krijg je toch een ander gevoel alsof ze haar dochter juist wil helpen maar het zelf soms gewoon niet weet.

Een prachtig verhaal vol liefde maar ook aangrijpend het gevoel hebben dat er niet naar je word geluisterd terwijl je zeker weet dat er iets aan de hand is.

Meer recensies van Rebecca