Recensie De Aardkinderen deel 1 - De stam van de holenbeer

Renate Baartmans 25 november 2010
Dit was het eerste boek wat ik me echt heeft geboeid. Ik zat voor mijn werk ergens alleen op een hotelkamer. Samen met de dikke pillen van Jean M. Auel. Vanaf de eerste bladzijde was ik geboeid. Jarenlang heb ik gedacht dat mijn eerste kind Ayla zou komen te heten. Dit boek is indrukwekkend op een hele realistische wijze.. Heel goed geschreven en ondanks de dikke pil kun je het niet wegleggen voor de laatse blz. is omgeslagen. Een echte aanrader.. De delen hierna worden langzaam iets minder. Wellicht net "iets te veel"... maar ik heb ze wel allemaal in mijn bezit en ook gelezen. Ik koester ze als mooie herinnering. Hopelijk gaan mijn dochters dit ook ooit zo ervaren..

Meer recensies van Renate Baartmans