lachen met the intern

Renate 11 oktober 2018 Hebban Team
The Intern van Gabrielle Tozer, gaat over Josie.
Josie is heel onhandig, haar zusje neemt haar vaak in de maling vooral over haar kledingkeuzes, want daar is Josie geen ster in.
Als Josie mag stagelopen bij het magazine Sash, gaat ze gelijk met haar zusje shoppen, want ze heeft echt geen verstand van mode, dat gaat nog wat worden.....

The intern is echt een leuk boek, wat door het taalgebruik heel goed te volgen is in het Engels, het boek zit vol met humor.
Gabrielle Tozer schrijft het ook zo neer dat je voor je gaat zien wat er met Josie gebeurd, het heeft ook zeker herkenbare gebeurtenissen, want denk dat iedereen wel eens naar zijn werk is gegaan met een enorme vlek op zijn kleding, of dat je bijvoorbeeld de koffie di je voor baas hebt gehaald laat vallen.

Leuk ook om te lezen hoe het werk bij een magazine ongeveer zou zijn, hoe het reilt en zeilt bij het maken van zo'n magazine, leuk om daar al lezende een kijkje in de keuken te krijgen.

Het staat vol met herkenbare situaties al moet ik zeggen dat mijn stages nooit zo waren, een strijd met andere stagiaires.
Maar vooral omdat wat Josie meemaakt gewoon herkenbaar is, de band met haar zusje.
Josie is ook heel onhandig, zegt al voordat ze denkt, laat dingen vallen, komt in aparte situaties, laat celebrities op haar vallen,

Het is een boek wat ik echt met heel veel plezier heb gelezen, wat ook echt grappig was, het was jammer dat het boek uit was.
Later las ik dat het een boek was voor 12+ maar dat is iets wat ik niet echt hebt gemerkt tijdens het lezen.

Meer recensies van Renate