Rene de Koeijer 23 juni 2011
Allereerst ben ik het absoluut oneens met de recensie van Manon. Het klopt dat het makkelijker is om de gehele serie vanaf het begin te volgen maar de boeken op zich hebben ook een goed plot wat wel blijkt uit de overige recensies.De buschauffeur maakt vele avonturen mee waarbij je af en toe het idee hebt er zelf bij te zijn en je fantasie tot leven komt bij het verhaal.Naast zelf in het bezit te zijn van de 1e 3 delen maak ik elk jaar mijn gastgezin in Nijmegen blij met het nieuwe deel. Ook dit jaar gaat dit weer gebeuren en ik weet zeker dat het voor volgend jaar ook goed komt.Tijdens de Nijmeegse vierdaagse staat de stand van de uitgeverij in Nijmegen. Dus wil je meer weten over de huidige trilogie die verder wordt uitgebouwd kom langs op maandag 18 juli.