Bij het lezen van de inhoud kwam gelijk bij mij de vraag op: Hoe ver ga je om de moordenaar van je dochter te vinden?

Heel ver dus….

Het boek bestaat uit twee delen waarom is me niet echt duidelijk. Bij elk hoofdstuk stond wanneer het zich afspeelde dus het had ook gewoon door kunnen lopen.

De hoofdpersoon is dr. Davis Moore de vader van de vermoorde Anna. Hij besteedt veel tijd aan het vinden van de moordenaar. Ondertussen is er een verhaallijn over Mickey de barmhartige. Aan het einde van het boek valt alles samen. Ook zijn er verwikkelingen met Sally , een detective en draait er veel om het computerspel Schaduwwereld.
Wat mij betreft was het allemaal een beetje “over de top”, de personages kwamen op mij erg onrealistisch over. Ik heb lang over dit boek gedaan omdat het me niet echt in de greep kreeg.
Ik was bang dat het een SF verhaal zou, dit viel erg mee.

Meer recensies van Riet van Hal-Klappers