SAAPEN 14 mei 2012
Dit was het eerste boek dat ik van Kevin Guilfoile las. Het bleek een erg mooi verhaal dat verrassend eindigt. Het verhaal blijft je bij, doordat het zeker geen doorsnee boek is.
Davis Moore is de vader van de vermoorde Anna en het boek gaat over zijn zoektocht naar de dader. De vraag die de schrijven zich gesteld heeft is "Hoe ver ga je om de dader te achterhalen".
In het begin ontvouwd het verhaal zich langzaam en wordt er veel uitleg gegeven over klonen. Maar als je daardoorheen bent, dan wordt het meeslepend en wil je het boek niet meer wegleggen.

Dus wil je een boek waarbij de spanning zich langzaam opbouwd met een anders dan anders onderwerp, lees Moordenaar zonder gezicht!

Meer recensies van SAAPEN