Tegenvaller

28 april 2016
Yasss! Eindelijk. Zware dobber dit. Vond het geen aanrader, te statig, te ongeloofwaardig. Sommige stukken lazen lekker weg maar andere waren saai en langdradig. Tegen het einde zat ik er eindelijk lekker in maar dat kon de opluchting van het einde van het boek niet verbloemen.

Kon me slechts in een paar van de drieduuzend personages een beetje vinden en alles was gewoon een beetje raar. Oppervlakkig ook, wat ik gek vind voor zo'n dik en populair boek. Het raakte nergens. Dat komt deels door het absurde maar ook deels omdat gevoelens van de personages niet uitgediept werden, het verhaal toonde hoofdzakelijk de acties en gedragingen. Dat is echt prima als je daar van houdt maar ik ben een sentimenteeltje dus voor mij is dat niet genoeg.

Jammer, maar wel goed voor de leeslijst. Weten we dat ook weer.

Meer recensies van