Gewoon leuk.

04 november 2016
Oh, wat was dit een leuk boek. Ik kom net uit een dik boek-ervaring en er ligt nog een halfgelezen pil op me te wachten (sorry Jonathan Franzen) waar ik maar niet in lijk te komen. Kortom: ik wilde iets luchtigs, iets kleins, ergens waar ik niet 100% cpu voor nodig had. Waar is Bernadette? heeft nogal een dozige voorkant, heel chicklitterig. Nu is daar op zijn tijd niets mis mee en ik had ook wel weer zin in zo’n boekie.

Maar nu wil het geval dat dit helemaal geen chicklit was? Het was gewoon een leuke roman, grappig geschreven en met hilarische doch menselijke karakters. Toegegeven, een béétje ongeloofwaardig was het wel, maar in boeken kan alles. Een aanrader als je een keer weer iets leuks wil lezen, een feel good roman om die walgelijke term te gebruiken. Nu ben ik bang dat ik toch Purity een nieuwe slinger moet geven. Ach ja…

Meer recensies van