Verrassend Rollercoastereffect

Sabine martinez 28 maart 2018
Werner Mans, alledaagse man met alledaagse baan en een gewoon alledaags gezin.
blij met hun sta caravan op de camping dicht bij huis waar ze veel tijd doorbrengen. dan besluit tiener dochter Roos om maar eens naar de plaatselijke disco te gaan.
dan word het alledaagse bestaan van werner opeens niet meer zo alledaags.
Tienerdochter Roos besluit haar nieuwe vriendengroep uit te nodigen om tijd op de camping, aan het zwembad, door te brengen, waar de jongeren de alledaagse rust verstoren.
Bruno, de eigenaar van de camping is hier allerminst blij mee. en ook werner houd zijn hart vast waar dit toe leid want of hij hier tegenop gewassen is moet nog maar blijken.

Het boek begint lekker relax, zwoele zomeravonden op de camping gevoel
doordat het een roman was had ik niet verwacht dat je opeens zo in een rollercoaster aan gebeurtenissen meegetrokken wordt. wat ik erg verrassend vond omdat het boek dan meer neigt naar een thriller.
In de leesclub werden we het er gauw over eens dat het meer een psygologische roman is.
het boek wordt voornamelijk door het oog van werner geschreven zodat je de karakters alleen leert kennen door zijn visie.
het is een verhaal over vriendschap, relaties, actie-reactie ! veel oog voor de kleine details en beeldende omschrijvingen.
het is een verhaal waar een ieder zichzelf of een ander wel in herkent, met een alledaags thema.
het boek sluit af met een goede epiloog.

Meer recensies van Sabine martinez