erg goed Debuut, smaakt naar meer

Sabine martinez 16 juni 2019
De wat verlegen Jovanny ontmoet bij het uitgaan een stel vrienden en vind al gauw aansluiting bij hun. iets wat hij erg waardeert in zijn gewone leventje. elk van de vrienden met hun eigen karakter, bijzonderheden en eigenaardigheden.
ook in zijn eigen prive leven is soms niet alles dat wat het lijkt te zijn. een verhaal over vriendschappen, geheimen, liefde en MOORD.

ik begon het boek en werd er meteen in meegesleept. het is een verhaal waar je direct inzit. het leest super makkelijk. erg prettige schrijfstijl met een charmant belgisch tintje.
de karakters in het verhaal worden goed uitgediept. de spanning bouwt zich meer en meer op. net als je denkt dat je weet hoe het zit neemt het verhaal een andere wending.
ik was niet bekent met de schrijver maar na het lezen van dit boek weet ik zeker dat ik meer van hem wil lezen.
ik raad het boek zeker aan

Meer recensies van Sabine martinez