Recensie Scheiden voor beginners

Sabine Mulder 21 mei 2009
De titel doet vermoeden alsof dit een of ander zelfhulpboek voor de geschieden vrouw is, maar niet is minder waar.
Dit boek gaat over Silvia die op huwelijksreis is met haar echtgenoot die ze net 6 maand geleden heeft leren kennen en die haar op dag 1 al alleen laat op haar huwelijksreis. Silvia ontmoet daar Lauren die haar scheidingsvakantie viert. Als ze in New York terug komen blijven ze elkaar zien en Hunter, de kersverse echtgenoot van Silvia is veel op zakenreis. Lauren en haar andere gescheiden vriendinnen geloven dat Hunter vreemdgaat en Silvia zit met het dilemma wie ze moet geloven..
Ik vond het een heerlijk boek om te lezen, niet bijster bijzonder, maar gewoon lekker om even iets simpels te lezen.

Meer recensies van Sabine Mulder