seons and real life

Sabrina Wannet 05 maart 2019
In dit boek volgen we een koreaans meisje genaamd Jisu. Jisu heeft de hele zomer Seons gedaan wat een chique woord is voor gearrangeerde dates. Jisu heeft een hekel aan deze seons en wanneer haar ouders haar naar San francisco sturen hoopt ze dat het klaar is.

Op Wick haar nieuwe school is het leven een stuk makkelijker voor haar en krijgt ze tijd voor haar grootste passie : fotografie. Wanneer het op school goed lijkt te gaan en bijna alle inschrijvingen voor de universiteit zijn gedaan beginnen opnieuw de seons. Maar zal ze daar haar partner vinden of is het toch 1 van die 2 leuke jongens van haar school?

wat vond ik van het boek:
De schrijfstijl vond ik erg fijn, ik was al bekend met deze schrijver dus was benieuwd naar dit boek. Tijdens het lezen merkte ik al snel dat het veel omschakelen zou worden om de hoofdstuk ongeveer, kreeg je een seon te lezen maar deze was geschreven alsof ze elkaar aan het smsén waren i.p.v. een echte date. Toch waren de dates leuk om te lezen.

Austin had ik al snel dat ik hem niet kon uitstaan terwijl dave voor mij gelijk was van wat een schatje. Ik zou zelf nooit het leven van Jisu kunnen leven maar ondanks dat ik normaal geen romans lees vond ik dit boek best leuk om te lezen maar dat het echt mijn ding is nee dat niet.

Meer recensies van Sabrina Wannet