zeer goede aanvulling

Sabrina Wannet 30 juni 2019
Toen ik dit boek binnen kreeg voor de leesclub dacht ik van: wow wat een dik tussen/naboek. Het boek is ondanks de dikte een hele aanvulling voor de serie, met de korte verhalen geeft het diepgang maar met sommige verhalen ook een afsluiting. Het leukste verhaal vond ik van Cal en mare maar het verhaal over de moeder van Cal vond ik het interessantste. De paarse tussenstukken vond ik het geweldigste om te lezen, al die info daar was zeker flink over nagedacht. Ik ben blij dat ik dit boek gelezen heb ondanks ik warstorm minder vond. Ik had dit boek voor geen goud willen missen. het enige jammere vond ik het formaat van het boek, deze was hoger dan de rest van mijn boeken maar dat mag de pret niet drukken. :D
Dit is een boek waar je even voor moet gaan zitten en wanneer je eenmaal leest kom je moeilijk terug naar de realiteit.

Meer recensies van Sabrina Wannet