onwijs gaaf

Sabrina Wannet 16 januari 2019
Lacey Chu has big dreams of becoming a companioneer for MONCHA, the largest tech firm in North America and the company behind the "baku" - a customisable smart pet that functions as a phone but makes the perfect companion too.

Jinxed een verhaal dat afspeelt in Monchaville een nieuw soort district in Toronto. Lacey een meisje waarvan de vader is verdwenen en hierdoor in een arme flat woont heeft grote dromen om aangenomen te worden bij profectus als student zodat ze haar droombaan als companieur bij Moncha kan verwezenlijken. Wanneer er iets onverwachts op haar pas komt lijkt haar droom uit te komen maar is dit ook zo? Jinx een katbaku is anders dan normale baku hij heeft namelijk een eigen wil en lijkt hierdoor meer een echte kat dan een baku. Zullen ze hun geheim kunnen bewaren en wat zijn baku battles?

Dit boek heb ik met heel veel plezier gelezen en is uitgelezen in 3 halve dagen maar het liefst had ik dit boek graag in 1 ruk uitgelezen. Het boek had spanning, liefde, vrees, vriendschap en mysterie. Nu ik dit boek helaas al heb uitgelezen hoop ik heel erg op een deel 2 het einde heeft mij met veel te veel vragen achter gelaten.

Meer recensies van Sabrina Wannet