weird maar leuk!

wauw, ten eerste wat een pil om te lezen zeg. ik heb hem mogen lezen voor de leesclub. Ik vond het verhaal in het begin traag oplopen. alles is erg uitgebreid verteld. moest mijzelf er tot zetten om het te lezen.
Het boek bevat meerdere bonus of zijkant verhalen. Dit vond ik in het begin erg storend lezen. Zeker omdat het verhaal naar mijn mening traag op start.Naar mate ik in het boek zat werd het wel interessanter om te gaan lezen. Wat gebeurd er met shadow. Het verhaal nam een interessante wending nadat hij een tijdje moest onderduiken in een stad. vanaf dat moment waren de zijkant verhalen niet meer irriterend. Ik moest en zou weten hoe het zou gaan eindigen.
Ik vond het erg boeiend hoe alles in elkaar viel in het boek. die kende die van dat en die regelde dit met deze rede.. there is more then meets the eye!
Het is een apart boek, een aparte schrijfstyle van zichzelf. Het is een kleine puzzel om uit te zoeken wie welke god is.Ik heb hierbij wel af en toe stiekem het internet voor moeten raadplegen. Gewoon weg omdat ik niet bekend ben met alle soorten goden en dat maakte het wel leuk!! Raad ik hem aan..? ja zeker.!!

Meer recensies van Sammy creutzburg