Spanning tot het eind

Sandra Alberts 19 augustus 2018
Dit is alweer het derde verhaal wat ik lees van Kelly ter Velde. Haar schrijfstijl is to-the-point en er zijn weinig uitweidingen. Hierdoor lees het verhaal lekker vlot weg. Wat ook wel weer jammer is. Het verhaal gaat over Jazzlyn en haar ontluikende liefde voor Liam of is het gewoon een verliefdheid, dat wordt pas aan het eind van het boek duidelijk. De tweede verhaallijn gaat over de herkomst van Jazzlyn, wat is er in haar verleden gebeurt waardoor ze nachtmerries heeft. De personen rond Jazzlyn zijn ook niet allemaal wie ze op het eerste gezicht denken te zijn dat maakt dat het verhaal een aantal spannende wendingen kent en ook het eind is niet voorspelbaar. Dat maakt dat dit verhaal als je het uithebt ook nog wel even in je hoofd blijft hangen… Met dit verhaal levert Kelly weer een mooie aanwinst aan oeuvre en ik kijk alweer uit naar haar volgende boek.

Meer recensies van Sandra Alberts