IJskoud , een topper!

Sandra Bakker 08 december 2014
En ook dit vierde deel van de Jessica Haider-serie is weer een heerlijk hard en rauw verhaal! Boeiend en spannend van begin tot eind. Goede verhaallijnen die aan het eind samenkomen in een prima plot.
In het begin van het boek een korte samenvatting van de 3 vorige delen, zodat je meteen weer op scherp staat als je aan dit vierde deel begint. De cover vind ik prachtig en zeer intrigerend, je wilt meteen beginnen aan dit boek. Het karakter van Jessica is deze keer iets milder aan het worden, wat me zeer nieuwsgierig maakt naar hoe het verhaal zal eindigen in het laatste deel, deel 5.
De hoge verwachting die ik had van dit verhaal heeft Corine Hartman zeker weer waargemaakt, weer een topper!
Eén minpuntje: je leest dit verhaal van begin tot eind geboeid en vol spanning uit, want het boek is zo goed, dat je wel wilt doorlezen en het boek dus te snel uit is ;)

Meer recensies van Sandra Bakker