Dorrestein weet mij met elk nieuw boek weer te verrassen, chapeau!

18 september 2015
Zoals altijd laat Dorrestein (bewust?) ruimte over voor de lezer om mee te denken met haar, de spelers en het verhaal. En oh wat is dit verwelkomend in Weerwater want er gebeuren dingen waarvan je denkt, hoe-haalt-Dorrestein-dit-in-haar-hoofd?

Weerwater vertelt het verhaal over de schrijver Dorrestein die enige tijd in Almere gaat wonen om hier een boek te schrijven over Almere. Dan gebeurt er iets raars en lijkt de wereld, m.u.v. Almere plotsklaps verdwenen en daar begint het boek pas echt.

Ik heb genoten, werd er bij tijd en wijle doodnerveus van (kan al gauw ;) ) maar vooral, ik kon niet stoppen met lezen, je wilt weten wat er volgt, wat er met Dorrestein gebeurt en voordat je het weet heb je haar boek uit.......

Dikke aanrader!

Meer recensies van