Geweldig!

Sandythereader 19 februari 2019
Zoals altijd is de schrijfstijl van Juliette heugen geweldig! Tijdens het lezen word je als het ware in het verhaal en het tijdperk getrokken. Normaal voel ik vaak afschuw bij het lezen van wat er gebeurde in de middeleeuwen in verhalen, maar zij bracht het op zo’n manier dat het er bij hoorde. William was een geweldig personage. Niet alleen zijn verhaal was geweldig uitgewerkt, ook zijn doen en laten was uitgewerkt tot in de puntjes. Anne is een personage die je in je hart sluit. Een dame die vecht voor wat ze wilt en die zich niets aantrekt van haar omgeving en van wat anderen vinden. Al met al was dit weer een boek om bij weg te dromen. De tranen hebben rijkelijk gevloeid tijdens het lezen, maar er waren ook momenten vol met afschuw en hard gelach. Ik kan niet wachten totdat haar volgende boek af is en ik weer in de wereld van Astoris kan duiken!

Meer recensies van Sandythereader