Recensie De verbouwing

Sanne de Bresser 28 februari 2009
O, o, o wat een ongelooflijk, fantastisch TOP boek is dit! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo'n fan was van Saskia Noort. Ik las ze allemaal wel, maar Nieuwe Buren vond ik echt te Heleen van Royen-achtig (die ik overigens ook toch gewoon allemaal lees...). Maar De verbouwing overtreft alles. Het overtreft zelfs Alles te verliezen van Esther Verhoef! Dat is heel wat voor mij om te zeggen, want ik ben echt enorm fan van Esther. Maar dit boek, wat ongeveer een gelijksoortig thema heeft, is echt gewoon veel beter! Het is vanaf het eerste hoofdstuk snel, meeslepend, boeiend, hard, eerlijk en het trekt je meteen mee! Saskia heeft mij (weer) helemaal voor zich gewonnen!

Meer recensies van Sanne de Bresser