spannend, langdradig en een niet geloofwaardig einde.

sannekevdgrijp 11 februari 2017
Behind her Eyes geschreven door de succesvolle schrijfster Sarah Pinborough.
Het verhaal gaat in eerste instantie over Louise een jonge vrouw die pas is gescheiden en die het leeuwenaandeel van de opvoeding van haar jonge zoon Adam op zich neemt.. In het weekend dat Adam bij zijn vader is, heeft zij een pub bezocht en daar rijkelijk veel alcohol gedronken. Aan de bar staat een man, Rob, die ook teveel had gedronken,en zij voelt zich tot hem aangetrokken en de avond eindigt met een zeer lange kus als ineens Rob weg gaat. en Louise alleen achter blijft.
Hierna neemt het verhaal een zeer interessante en spannende wending. Het middenstuk van het verhaal vind ik langdradig en het einde is ongeloofwaardig. Maar dat is mijn mening.
Voor personen die geinteresseerd zijn in het "paranormale" is dit misschien het ultieme boek.
In ieder geval veel leesplezier.

Meer recensies van sannekevdgrijp