Spannend vervolg

29 maart 2016
In dit tweede deel van The Mortality Doctrine wordt de spanning heel duidelijk opgedreven. Michael is volledig in shock als hij ontdekt dat hij eigenlijk enkel een programma (een tangent) was en dat hij door zijn grootste vijand Kaine in een menselijk lichaam is geplaatst met maar 1 doel. Kaine wil alle mensen vervangen door Tangenten.
Michael is vastberaden om dit niet te laten gebeuren en gaat de strijd aan met Kaine samen met zijn vrienden Sarah en Bryson. Opnieuw moeten ze vechten om te overleven en hun vertrouwen stellen in agent Weber. Maar is deze wel te vertrouwen? Wordt er geen dubbel spel gespeeld?
Dit tweede deel is wat mij betreft qua spanning een heel stuk beter opgebouwd en uitgewerkt. Dit boek leest opnieuw vlot weg. De auteur weet de liefhebber van dit genre opnieuw te boeien, maar mag voor mij persoonlijk er nog enkele nieuwe personages bijsteken om nog meer diepgang te krijgen in het verhaal. Deze reeks is voor mij tot nu toe zeer zeker zijn vier sterren waard. Op naar deel drie.

Meer recensies van