Subliem

02 februari 2016
wat een knallend einde en nu moet ik wachten op dat volgend deel ergens dit jaar. .. wat heb ik mijn eigen toch weer aangedaan . Zoveel vragen ... zo weinig antwoorden.
Het verhaal op zich is opnieuw goed opgebouwd. Ondanks de lange tijd die er geslopen is in het uitbrengen tussen deel 2 en deel 3.1 moet ik zeggen dat ik geen moeite had om in het verhaal meegenomen te worden. Persoonlijk vind ik dat Mats Strandberg de verschillende personages zoveel meer karakter heeft gegeven, ze zijn werkelijk gegroeid in dit deel... Hij schuwt ook geen enkel onderwerp: de dood van Anna-Karin's mama en Anna-Karin's reactie hierop, het liefdesverhaal tussen Vannessa en Linnea ... benieuwd hoe dat verder gaat aflopen ... Minnoo die zichzelf meer en meer begint te ontcijferen ... en ga zo maar verder ... het geeft natuurlijk ook meer spanningen en stressniveau's, maar dit stoort uberhaupt niet, integendeel, het komt de reeks net ten goede en doet me heel veel vragen stellen ivm het volgende deel dat er zou aankomen in het jaar 2016. Ik hoop keihard dat ik weer geen 2 jaar ga moeten wachten op het afsluitende deel van deze reeks, want mijn nieuwsgierigheid gaat weer tot in de rode levels :-)

Meer recensies van