Voorbestemd

10 april 2016
Zoey lijkt eindelijk een veilige haven te hebben gevonden bij Stark. Ze is klaar om Neferet te verslaan, maar het Huis van de Nacht wordt bedreigd door nieuwe krachten. En wat moet Zoey met de mysterieuze Aurox? Ze voelt dat hij de worsteling tussen goed en kwaad dreigt te verliezen en vermoed dat Neferet hierachter zit. Zal Zoey op tijd Neferet's verwoesting van alles wat ze liefheeft tot staan kunnen brengen?

Het duurde toch wel enige tijd vooraleer ik terug in deze serie zat. Denk dat er iets te veel tijd zat tussen deel 8 en dit deel om onmiddellijk meegenomen te worden in het verhaal. Opnieuw heeft de auteur het verhaal goed opgebouwd maar toch miste ik de spanning van de vorige delen. Voor mij had de rol van de nieuwe halfwas meer uitgewerkt mogen zijn in dit deel en het verhaal kwam precies op het laatste pas in een hogere versnelling met een duidelijk eindplot. Maar ik trek me op aan het besef dat in elke serie wel een minder deel zit. Dus op naar deel 10.

Meer recensies van