Rollercoaster en spanning ten top

11 maart 2016
Wederom was dit tweede deel een razendsnel en spannend deel. Julie Kagawa weet als geen ander om haar lezers helemaal in de ban te houden met haar personages. Ember die geen blijf weet met haar gevoelens voor Garret en Reilly. Garret die niet meer weet wie hij echt is, nadat hij St-Joris verlaten heeft. Dante die verwoedde pogingen doet om Ember terug bij Talon te krijgen. Elke emotie komt voor in dit boek. Liefde, hartstocht, woede, wantrouwen, verraad ...
Dit is een boek dat ik zoals "Pupil" zeer graag gelezen hebt en nu enorm nieuwsgierig ben naar het derde deel van deze reeks, want wat staat er Ember en Reilly nog allemaal te wachten. Gaat Garret vinden wat hij zoekt op zijn zoektocht naar de echte reden van St-Joris. Hoe ver zal Talon gaan en wat zijn ze verder nog van plan ?

Meer recensies van