In dit derde deel van The Mortality Doctrine was gamen Michael's lust en leven, nu is elke inlog een risico voor eigen leven. Het VirtNet is een dodelijke omgeving geworden en Kaine wordt elke dag sterker. De sterfelijkheidsdoctrine is bijna volledig uitgevoerd en de grens tussen de echte wereld en de virtuele wereld is zo goed als niet meer te onderscheiden. Om alles terug recht te zetten zoals het was zal Michael moeten uitzoeken wie hij kan vertrouwen en met deze vrienden alles op het spel moeten zetten om iedereen te redden.

Wat een super goed derde deel van deze trilogie. Jammer dat hij uit is. Deze serie groeit met elk nieuw deel in de positieve zin van het woord. Ik had nog wel graag een vervolgverhaal met Michael en Sarah gehad :P
Het verhaal is opnieuw goed georchestreerd door de personages met allerlei gevoelens. Deze boek was tot in de kleinste details een survival game. Voor mij persoonlijk vond ik deze reeks nog beter dan de Maze Runner reeks, dus hoop ook dat deze reeks een verfilming krijgt.

Reacties op: Spannende ontknoping

Bestel dit ebook vanaf  €9,99 bij