Het verhaal gaat over TifAni FaNelli, een vrouw met een mooie carrière in het bruisende Manhattan.Hoewel het lijkt of de wereld aan haar voeten ligt en een huwelijk in het zicht, wordt TifAni op nieuw geconfronteerd met haar verleden.

Op 14 jarige leeftijd krijgt TifAni te maken met een gruwelijke situatie. Deze gruwelijkheden blijven elkaar opvolgen waardoor TifAni haar vertrouwde leven dreigt kwijt te raken.

Dit verhaal wordt geschreven vanuit de 29 en 14 jarige TifAni. Door middel van flashbacks (14 jarige TifAni) kom je achter de traumatische jeugd van TifAni. De schrijfstijl is vlot waardoor het boek makkelijk weg leest. Echter zijn de hoofdstukken lang waardoor je lang in een van de verhaallijnen zit.

Op de voorkant staat dat het boek voor de lezers van 'Gone girl' en Donna Tart, een aanrader is. Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Ook is het geen thriller, want de spanning in het boek is gering. Er zitten spannende elementen in voor een goed verhaal, maar toch is het verhaal teleurstellend. Mijn verwachtingen zijn dan ook niet uitgekomen.

Reacties op: Het gelukkigste meisje ter wereld.....

Bestel dit ebook vanaf  €17,99 bij