Passagier 23, wat een ontdekking....

Sasja C. 02 april 2016
Passagier 23 vertelt het verhaal van undercover rechercheur Martin Schwarz. Een aantal jaren geleden zijn zijn vrouw en zoontje verdwenen tijdens een cruise. Door toeval krijgt hij de mogelijkheid om op nieuw aan boord te gaan van het cruiseschip 'The Sultan of the sea'. Al op dag 1 komt hij in een bizarre situatie terecht. Hij komt steeds dichterbij de waarheid over de verdwijning van zijn vrouw en zoontje.

Het boek passagier 23 had ik al een tijdje in de kast liggen. Toch pakte ik steeds een ander boek om in te beginnen. Twee weken geleden zag ik de winactie van 'het Joshuaprofiel' en besloot toch te beginnen in 'Passagier 23'.

Wat een spijt heb ik, ik had veel eerder in 'Passagier 23' moeten beginnen. Het verhaal is spannend, interessant en geniaal bedacht. Het leest vlot en je wilt constant verder lezen. Het plot is geweldig!

Sebastián Fitzek heeft er een nieuwe fan bij! Nu snel beginnen in ' Het Joshuaprofiel'.

Meer recensies van Sasja C.