Heftig

Saskia Nobels 11 juni 2015
Ik vind het altijd heel moeilijk om een waargebeurd verhaal te beoordelen want mag je zeggen dat je het een prachtig boek vind terwijl het verhaal zo triest is? Dat is dus precies het geval bij Alles om jullie heen is er nog, zo bijzonder en indrukwekkend! Marieke weet haar emoties en gedachten zo goed te verwoorden dat vind ik echt knap. Ik kon me maar moeilijk losrukken uit het verhaal elke vrije minuut wilde ik doorlezen. Ook de stukjes van vroeger waren leuk en voor haar ook een soort van verwerking denk ik. Zelf heb ik mijn vader verloren op jonge leeftijd dus ik kon me in sommige dingen goed plaatsen maar hoe het is om beide ouders door zo'n noodlottig ongeval kwijt te zijn dat gaat mijn voorstelling te boven. Wat een ongelooflijk krachtige vrouw is Marieke dat ze haar verhaal met iedereen wil delen, ik weet niet of ik dit zou kunnen. Een absolute aanrader dit boek!

Meer recensies van Saskia Nobels