Het grijpt me het neemt me mee naar een andere tijd en plaats.

Saskia 05 juli 2015
Zo blij dat er weer een boek van Kiera Cass vertaald is. Al duurde het even voordat ik het boek uit kon gaan lezen, ging dat uiteindelijk toch erg snel.
Hoe zou het gaan met America en is ze in dit boek nog steeds gelukkig getrouwd met Maxon Schreave. De vraag die ik toch wel heel graag beantwoord wou zien. Nu weet ik het antwoord maar heb ik nog meer vragen. Waardoor ik hoop dat er snel nog een boek verschijnt.
Het boek trekt je gelijk weer in de zelfde sfeer als de andere boeken.

De wereld die Kiera Cass creƫert. Is wonderlijk, het is misschien niet spannend en er komen ook geen fantasie wezens in voor. Het grijpt me het neemt me mee naar een andere tijd en plaats. Als of ik zelf door het kasteel loop.
Kortom hij is wat minder spannend als voorafgaande delen. Maar als je van de eerste delen heb genoten dan is dit zeker een aanrader. Wil je vragen uit eerdere delen beantwoord hebben, dan heb je nog even geduld nodig want met dit deel krijg je alleen meer vragen in je hoofd.

Digitaal lezend was ik tegen het eind aan in de vooronderstelling dat ik iets fout had gedaan bij het boek op mijn ereader te zetten, ik was vast een paar honderd blz vergeten. Maar ja na 288blz was er toch een eind.

Meer recensies van Saskia