Elk z'n ding.

scherven 21 mei 2017
Ik ben maar tot in de helft geraakt. Het is het best geschreven boek dat ik ooit in de hand heb gehad denk ik. Ik zie zweetdruppels zo tussen de letters gevallen. Maar het is zo overdadig dat het verhaal me ontgaat. Nu ik al die positieve reacties lees neem ik het boek af en toe eens terug vast, zoals men een dichtbundel af en toe vast neemt. Zo gaat het beter. Het verhaal, als er één is, interesseert me niet meer. Ik zal af en toe eens genieten van een paar zinnen. Na een paar bladzijden krijg ik altijd weer de indruk dat ik zit te kijken naar iemand die masturbeert. Dan is de lol eraf voor mij. 't Zal aan een gebrekkig concentratievermogen en een gat waar er normaal cultuur is, liggen, ofzo.

Meer recensies van scherven