Cel 7 , wat ben je een geweldig en spannend boek!

Shemene 21 oktober 2017
Cel 7 is in een wereld waar er een totaal ander rechtssysteem is dan dat wij dat kennen. Het volk beslist of de beklaagden de doodstraf krijgen of vrij uit gaan. Maar is dit altijd wel zo eerlijk als er een verschil tussen arm en rijk is? Hier kom je achter ik cel 7!

Martha wordt opgepakt voor de moord op Jackson, een bekende man uit de rijke buurt. Ze heeft vanaf nu nog 7 dagen te gaan, oftewel 7 cellen. Dit idee vind ik super tof. Elke cel wordt goed uitgelegd en alles wordt realistisch verteld in hoe ver dat kan. Hierdoor wordt je meegezogen en ga je zelf ook een mening vormen of ze schuldig of niet schuldig is.
Een minpuntje vond ik dat sommige lappen met tekst herhaald werden want dit haalde de spanning naar beneden.
Ik kon niet wachten hoe het afliep maar nu ik het einde weet kan ik niet wachten op deel 2.

Meer recensies van Shemene