Ontroerend en zeer grappig

Siensteppen 04 juli 2019
Dit boek gaat over Julia. Julia is nog jong, studeert aan de universiteit en heeft een leuke vriendenkring. Vrij aan het begin van het boek raakt Julia ongewenst zwanger en deze gebeurtenis zet haar wereld op zijn kop. Ze heeft geen relatie en Arthur, de biologische vader, ziet een leven met haar en de baby totaal niet zitten. Ze besluit toch de baby te houden. Een moedig besluit voor een jonge meid en dan begint het boek pas echt eigenlijk. Ik vond het hartverwarmend om de reis van Julia en haar 9 maanden zwangerschap te volgen. Het boek is als een warme deken, die je niet meer af wilt doen. Ik heb het boek letterlijk in twee dagen helemaal uitgelezen en ik moet zeggen dat ik het oprecht jammer vond dat het boek uit was. Kim Bonefaas beschrijft de zoektocht van Julia naar het moederschap met ontzettend veel humor. Dat maakt het boek luchtig en een aanrader om lekker mee op vakantie te nemen.

Meer recensies van Siensteppen