Een voorbeeld voor ik-vorm boeken

Silencedmind 18 januari 2018
Kort en bondig:

Opbouw is fantastisch, langzaam aan krijg je sympathie en leer je je in te leven in hoofdpersoon. De psychologie voelt reëel en zuigt je mee in de schaduw wereld, laagje voor laagje wordt beschreven tot je gewoon gelooft dat dit een man is die een juk der verleden met zich meedraagt. De gebeurtenissen overtuigen je dat dit een briljante getraumatiseerde man is die zo menselijk en onmenselijke kanten heeft. De ik-vorm is echter niet voor iedereen weggelegd. De uiteindelijke ontmoeting tussen deze 2 oerkrachten was terzijde van alle pluspunten afgeraffeld, kort en gaf geen voldoening. Oh wat had ik graag nog gelezen over hoe de 2 titanen met elkaar zouden converseren!

Meer recensies van Silencedmind