Harry Potter in een prachtige uitgave

Silke 18 januari 2018
Harry Potter and the Philosopher's Stone blijft een boek dat je keer op keer opnieuw kan lezen en waar je elke keer weer helemaal in opgaat. Ik heb het boek al zeker tien keer gelezen, en toch blijft het fantastisch. Toen deze nieuwe, geïllustreerde editie verscheen kon ik het niet laten om hem meteen te kopen. De illustraties zijn echt prachtig en brengen het boek helemaal tot leven. Het is natuurlijk geen boek dat gemaakt is om overal mee naartoe te slepen, want daar is het veel te groot voor, maar het formaat is eigenlijk totaal geen probleem wanneer je het thuis wil lezen/voorlezen. Aan al diegenen die Harry Potter nog niet gelezen hebben: lees het nu en je zal er geen spijt van hebben!

Meer recensies van Silke